RU UK
RU UK
Онлайн заява

Останні тенденції у сфері кейтерингу

VIP Catering / Блог / Новини / Останні тенденції у сфері кейтерингу
Останні тенденції у сфері кейтерингу

Поступово світові тенденції кейтерингу приходять в Україну, підлаштовуючись під потреби нашого ринку, або з'являються нові, самобутні напрямки через економічну обстановку, культурний розвиток тощо.

Ось про ці тенденції та віяння у нашому бізнесі ми сьогодні й поговоримо.

Однією з головних і перших тенденцій, які відслідковуються останні роки, є пошук креативу в кейтерингу. Споживач стає все більш досвідченим, що вимагає не просто гарного обслуговування та смачного меню – люди хочуть неординарної подачі, красиво оформлених страв тощо. Так і почав з'являтись «креативний кейтеринг». Ресторани виїзного обслуговування створюють нові колекції накриттів, фуршетних ліній, розробляють ексклюзивний декор і всіляко намагаються зробити свої заходи ефектними, такими, що запам'ятовуються, несхожими на інші. Так, у кожної компанії з'являється свій неповторний стиль, який працює на імідж компанії та її просування на ринку.

Другим віянням стає можливість кейтерінгу створити оптимальні умови для певного вузькоспеціалізованого кола споживачів. Дедалі частіше доводиться розробляти цілі лінійки меню, наприклад, для вегетаріанців, веганів чи сироїдів. Ще одним напрямом вже давно стає молекулярна кухня, яку можна виділити навіть в окрему графу останніх тенденцій.

Якщо говорити про економічну складову, то багато компаній, щоб здешевити собівартість сировини – все більше почали звертати увагу на продукти місцевого виробництва, намагаючись таким чином уникати використання імпортних продуктів там, де це можливо. Молоді талановиті шеф-кухарі вірять, що з наших локальних продуктів можна приготувати кулінарні шедеври, щодня доводячи це на практиці.

Сучасний світ не терпить одноманітності та нудьги, про яку б сферу не йшлося – всюди безперервно відбуваються зміни. Двигуном прогресу в будь-якому бізнесі є невтомне прагнення ставати краще, постійно розширюючи пізнання у своїй сфері діяльності, пошук екстраординарних та цікавих рішень, і кейтеринг тут не є винятком. Усі зусилля спрямовані на те, щоб залучити, і головне – утримати клієнтів. Тому й доводиться йти в ногу з часом і ні на день не відставати!

Ми впевнені, що головними складовими успішного бізнесу є любов до своєї справи та максимальна віддача. Саме ці якості завжди будуть у тренді, дозволяючи «тримати руку на пульсі» та вчасно пропонувати своїм клієнтам усе найкраще!