RU UK
RU UK
Онлайн заява

Особливості роботи з фрілансерами

VIP Catering / Блог / Новини / Особливості роботи з фрілансерами
Особливості роботи з фрілансерами

На виїзних заходах основна маса персоналу, як правило, люди-фрілансери, які не перебувають у штаті компанії. Це стосується як обслуговуючий персонал офіціантів і барменів, так і кухарів. І саме ця обставина створює чимало ризиків для компанії, адже контролювати та мотивувати постійних  штатних співробітників набагато легше. Сьогодні ми розповімо вам про особливості роботи з персоналом у нашій компанії. Організовуючи виїзні заходи  ось уже більше 10 років, ми виробили собі якусь систему найму, контролю та роботи з працівниками фрілансерами.

Отже, по-перше власна база персоналу та постійна робота з нею. Мається на увазі, що ми працюємо тільки з тими людьми, з якими особисто провели співбесіду та інструктаж, ми обов'язково укладаємо договори на їхні послуги та володіємо інформацією про їх особисті дані.

По-друге, організовуючи захід, менеджери складають списки персоналу, а далі прописують повний та детальний сценарій для кожного працівника.  Приходячи на роботу, кожен фрілансер отримує чіткий інструктаж про свою роботу, всю необхідну інформацію щодо заходу. Чітко закріплюються зони відповідальності, діляться обов'язки. Це просто необхідно для чіткої та злагодженої роботи,  щоб, наприклад, в один момент усі офіціанти не пішли із зали за новими стравами, або,  а якісь столи не залишилися поза увагою.

Ми завжди дотримуємося своїх зобов'язань перед найманими працівниками, це сприяє зміцненню авторитету компанії на ринку праці. З нами хочуть працювати і дорожать як постійним роботодавцем, а отже, намагаються працювати так, щоб і ми, і замовники залишилися задоволені.

Ми ж у свою чергу відзначаємо для себе найвідповідальніших та найпрофесійніших працівників, з якими завжди працюємо в першу чергу і стежимо за тим,  щоб несумлінні працівники більше ніколи з нами не працювали.

Кейтеринг, як і будь-яка сфера надання послуг, дуже залежить саме від людей, їхньої роботи та якості надання сервісу, тому невпинна робота з нашою базою персоналу, тренінги та чіткі брифи – це один із пріоритетів у нашій щоденній роботі.