RU UK
RU UK
Онлайн заява

Яким має бути офіціант?

VIP Catering / Блог / Новини / Яким має бути офіціант?
Яким має бути офіціант?

Кейтеринг, безумовно, має багато відмінностей від сфери ресторанного обслуговування. Але водночас є багато спільного. Наприклад, вплив рівня обслуговуючого персоналу. Його професіоналізм та навички можуть сильно вплинути на загальне враження замовника про роботу компанії. Погане обслуговування може перекреслити всю роботу, яку провів менеджер до проведення заходу, або навпаки підкріпити і посилити думку клієнта про рівень і професіоналізм всієї команди.

Час, коли професія офіціантів була дещо недооцінена, коли до неї ставилися упереджено, суто як до додаткового заробітку для студентів, а в іншому випадку навіть принизливого, безповоротно йде. У наші дні, потрапляючи до ресторанів або заходів, ми хочемо і чекаємо побачити бездоганний сервіс. Численні соціальні дослідження неодноразово показували, що рівень обслуговування, наприклад, у ресторанах впливає на лояльність клієнтів у рази більше, ніж навіть кухня!

Хороший офіціант або бармен дуже затребуваний на ринку праці, адже його робота дуже впливає на думку ваших клієнтів, він і тільки він сприймається гостями як особа закладу, а в нашому випадку компанії. Саме тому наша компанія дуже уважно ставиться до підбору обслуговуючого персоналу, зокрема, офіціантів. Сьогодні ми хотіли б поговорити про те, які якості та навички повинен мати офіціант на нашу думку. Отже, офіціант VIP Catering це:

  1. Людина, яка любить людей і спілкування. Він отримує задоволення від нових знайомств, від уміння передбачати бажання людей, перевищувати їхні очікування.
  2. Людина, яка любить і поважає свою професію, працює не тому, що так склалося та інших пропозицій немає, а тому, що по-справжньому закохана у сферу обслуговування.
  3. Він постійно зростає та розвивається, як професійно, так і особистісно. Привабливий, приємний у спілкуванні та порядний.
  4. Людина, яка любить і поважає себе. Він працює з гідністю і з любов'ю і точно знає, що хороший сервіс це щирість, але не обслуговування.
  5. Він вибирає найкращі компанії, в яких можна працювати з гордістю та впевненістю, що ти продаєш та уявляєш якість у всьому.
  6. Він не боїться конфліктних ситуацій, розуміє, що не уникнути повністю. Вміє виходити з них гідно, не перевищуючи своїх повноважень і точно знаючи, коли потрібно підключити менеджера.

Звичайно, цей опис з одного боку ідеальної картини, з іншого боку – її можна доповнювати нескінченно. Але ми у своїй роботі прагнемо цього ідеалу, щоб гості, які потрапляють до нас на заходи, відчували себе комфортно, а рівень сервісу не поступався найкращим ресторанам. Ми висуваємо дуже високі вимоги до своїх працівників, в той же час завжди виконуємо зобов'язання перед ними та забезпечуємо всім необхідним для комфортної та професійної роботи.